Handboogsportvereniging Recht Door Zee Helmond
sinds 1891

Halloween Verschieting: Een Decennium van Duistere Doelgerichtheid
In Helmond wordt de kunst van het boogschieten in een uniek licht - of beter gezegd, in de duisternis - gevierd met de jaarlijkse Halloween Verschieting. Dit evenement, georganiseerd door de handboogvereniging Recht door Zee, is niet zomaar een wedstrijd; het is een traditie die al tien jaar de Halloween-geest tot leven brengt.
Deelnemers krijgen de kans om hun vaardigheden te testen in een sfeer die zowel griezelig als uitdagend is. Met enkel de schaduwen als gezelschap, moeten de schutters zich concentreren en hun doelen raken in bijna volledige duisternis, wat de ervaring zowel spannend als memorabel maakt.
De Halloween Verschieting is meer dan een test van precisie; het is een viering van gemeenschapsgeest en de vreugde van het samenkomen rond een gedeelde passie. Het evenement trekt zowel jonge als ervaren boogschutters aan en biedt een veilige en ondersteunende omgeving waarin iedereen zijn schietkunsten kan verbeteren.
Mis deze kans niet om deel uit te maken van een decenniumlange traditie die de Halloween-spirit op een unieke en spannende manier viert.

E-mailen
Map