Handboogsportvereniging Recht Door Zee Helmond
sinds 1891

Jeugd

Schieten zoals in films

Zou het niet fantastisch zijn om te boogschieten zoals in de films? Met je pijl en boog altijd het doel raken? Bij Recht Door Zee in Helmond leren wij je boogschieten tijdens onze jeugdtrainingen!

Wat is boogschieten?

Boogschieten is een Olympische sport waarbij je pijlen naar een doel schiet met je boog.
Concentratie en schiettechniek zijn daarbij belangrijk, maar natuurlijk ook plezier hebben! Tijdens onze training leren wij je hier alles over.

Boogschieten kan je op een hele hoop verschillende manieren, binnen en buiten
Boogschieten is een individuele sport, maar wordt ook in teamverband gedaan. Het belangrijkste is dat iedereen het kan. Of je nu een jongen of een meisje bent, of je nu de allerbeste wilt zijn of mee doet voor de lol.
Met of zonder handicap en ook met bijvoorbeeld Autisme of AdHd kun je prima boogschieten.
Er zijn ook middelen genoeg om rolstoelsporters of sporters met een handicap te laten schieten.

Vanaf welke leeftijd kan ik meedoen?

Je mag je al aanmelden zodra je 8 jaar bent! Iedereen kan meedoen op zijn eigen niveau.
Totdat je 21 bent mag met de jeugd meetrainen, daarna kun je doorstromen naar de volwassenen

Wanneer zijn de trainingen?

Elke dinsdagavond van 18:30 uur tot 19:30 uur staan onze trainers voor je klaar.
Daarnaast gaan zij ook mee naar jouw competitie wedstrijden in de buurt.

Hoe meld ik me aan voor een gratis proefles?

Je mag drie gratis proeflessen volgen, daarna kun je een strippenkaart voor 12lessen kopen voor slechts €60,-. Tijdens deze lessen kun je van ons een boog, pijlen en bescherming lenen.
Wanneer jouw strippenkaart vol is, kun je volwaardig lid worden van Recht Door Zee voor €150,- per jaar (exclusief inschrijfgeld).

Waarom Recht Door Zee Helmond

Omdat iedereen welkom is en op zijn eigen niveau mee kan draaien, iedereen kan zijn plekje vinden bij ons.
We zijn een hechte groep en helpen elkaar om het beste uit onszelf te halen.
Wil je serieus goed worden of gezellig meedoen? Het is allemaal mogelijk.

E-mailen
Map