Handboogsportvereniging Recht Door Zee Helmond
sinds 1891

Volwassenen

Écht leren boogschieten
Vroeger ook zelf bogen geknutseld, maar wil je nu eens écht leren boogschieten?

Wat is boogschieten?
Boogschieten is een Olympische sport waarbij je pijlen naar een doel schiet met je boog. Concentratie en techniek is hierbij belangrijk. Tijdens onze training leren wij je hier alles over.

Boogschieten is een individuele sport, maar wordt ook beoefend in teamverband. Belangrijk is dat iedereen kan boogschieten: of je nou man of vrouw bent, jong of jong van geest, mee wilt doen voor de gezelligheid, of traint voor grote wedstrijden. Boogschieten kan vaak ook als andere sporten mentaal of fysiek minder bij je passen. Er zijn middelen genoeg om rolstoelsporters of sporters met een handicap te laten schieten.
Boogschieten kent verschillende disciplines, binnen en buiten,

Vanaf je 18e ben je welkom op de volwassentraining. Als je jonger bent (tot 21), verwijzen we je graag door naar onze speciale jeugdtraining. Boogschieten is bij uitstek een sport die tot hoge leeftijd beoefend wordt, daarom is het dus echt voor iedereen.

Wanneer zijn de trainingen?
Elke dinsdagavond vanaf 19:30 uur.
Daarnaast ben je op donderdag vanaf 19:00 uur welkom en ook op zondag vanaf 10:00 uur is er mogelijkheid om te trainen.

E-mailen
Map